8 leggyakoribb téma

Amit tudnia érdemes a riboflavinról, vagyis a B2-vitaminról

514
HOZZÁSZÓLÁS:

A B2-vitaminnak más vegyületekkel együtt az a szerepe, hogy a szénhidrátokból, a zsírokból és a fehérjékből az anyagcseréjük során energiát szabadítson föl.riboflavin

A riboflavin a rák bizonyos formái és a szabadgyökök oxidatív károsító hatása ellen is védelmet nyújthat.

Honnan juthatunk hozzá?

Az 55 évesnél idősebb embereket a riboflavinhiány kialakulásának veszélye fenyegeti, ha nem minden tekintetben kielégítő étrenden élnek, vagy nem szednek vitaminkiegészítőt.

Jó riboflavinforrások a zsírmentes vagy alacsony zsírtartalmú tejtermékek, a tojás és a leveles zöldség- és főzelékfélék. 

Mennyi riboflavinra van szükségünk?

A felnőttek ajánlott napi riboflavinszükséglet 1,2 -1,7 mg. A riboflavin a legtöbb multivitamin-készítménynek, valamint B-komplex kiegészítőnek alkotórésze. A szokásos napi adagja 100-300 mg.

Azoknak a nőknek, akik ösztrogént szednek, B2-vitamin kiegészítőre is szükségük van. A riboflavin a B6 és a C-vitaminnal, valamint a niacinnal együtt szedve a leghatásosabb.

514
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]